singapore - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ton en Wim van Grunsven-Pouw - WaarBenJij.nu singapore - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ton en Wim van Grunsven-Pouw - WaarBenJij.nu

singapore

Door: tonenwim

Blijf op de hoogte en volg Ton en Wim

04 December 2010 | Spanje, Madrid

We zijn in Singapore.Wel een hele zit hoor in die vliegtuigen.Eerst naar Bangkok,2,5 uur wachten,en door naar Singapore.Alles perfect op tijd,heel wat anders dan 2,5 uur vertraging voor een binnenlandse vlucht Alicante-Madrid,pppfff.Singapore is wel heel mooi,bij aankomst vanuit het vliegtuig kon je dat al zien.Wat me opviel was dat er wel meer dan honderd schepen voor anker lagen om de haven binnen te komen.We zijn op "verkenning geweest vanmiddag en gaan nu nog even "uit". Morgen meer,.....XXX Ton en Wim

• 03 December 2010 - 19:21

Anja:

Hee Ton en Wim

Fijn om te lezen dat jullie goed en veilig aangekomen zijn , veel plezier nog vandaag en tot morgen xxx

• 03 December 2010 - 20:11

BERTHY:

HOI,HOI,WEET NIET OF HET NU TWEE
    KEER VERMELD WORDT,HET WAS INEENS WEER VERDWENEN.FIJN DAT DIE LANGE ZIT ER OPZIT EN JULLIE
    GOED ZIJN AANGEKOMEN.
    GENIET VAN DE AVOND IN SINGAPORE.
    ZO TE ZIEN GENIETEN JULLIE AL VOLOP
    MAAR DAT KUNNEN JULLIE OOK GOED
    WIJ GENIETEN VAN DE WINTER IN TWENTE.WEL KOUD MAAR HET HEEFT WEL IETS.

LIEFS
    BERTHY EN GROETJES VAN MAGREETH.

• 03 December 2010 - 21:51

Therese:

eniet van al het moois in Singapore, liefs and besos xxxx therese

• 04 December 2010 - 07:19

Jose En Reinier:

geniet en we blijven jullie verslag lezen, hier hebben we ijs op de vijver dus andere temperaturen dan bij jullie.
    dikke zoenen

• 05 December 2010 - 09:56