5 januari Jom tien Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ton en Wim van Grunsven-Pouw - WaarBenJij.nu 5 januari Jom tien Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ton en Wim van Grunsven-Pouw - WaarBenJij.nu

5 januari Jom tien Thailand

Door: tonenwim

Blijf op de hoogte en volg Ton en Wim

05 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

Woensdag -5 januari Jom tien-Thailand

Vanaf de sofa in ons prachtige appartementje schrijf ik jullie dit verslag.
De vlucht ging prima van Sydney naar Bangkok,9 uur gevlogen,kwamen om 18.00 uur aan,maar de klok moest 4 uur terug volgens de chauffeur.Deze had Joop van Zandvoort en Marriette voor ons geregeld,helemaal goed,had zelfs water en chips voor ons gekocht.Een keurige Thaise jongen die engels sprak en met een bol kontje,ja,...dat viel gewoon op!!
Woet,zo heet hij,was al helemaal geinstrueerd wat hij moest doen,ons bij het app. afzetten,koffers binnenzetten en ons meteen naar Marriette en Berry brengen,die had,zoals altijd,al weer lekker voor ons gekookt.Samen met Joop en Eddy hebben we lekker zitten borrellen en eten.en verhalen over Den Bosch en hun inwoners "op zitten halen".Joop woont hier na al weer 9 jaar,en eddy 5,en gaan nooit meer terug zoals ze zeggen.Maar het blijven Boschenaren hoor,dat merk je wel.Was heel gezzelie dus.
Toen we om 11 uur richting ons app. liepen (is maar 10 minuten) kwamen we erachter dat we niet eens ons huisnr. wisten,ik wist wel welk gebouw en dat het de 14de verdieping was,maar er zijn op deze verdieping zo´n 40 appartementen,oei,gelukkig zagen we toen we op de 14de kwamen een strijkijzer en een srijkplank bij een deur staan,gered!! Die had Jan,(de verhuurder) er neergezet toen we er om gevraagd hadden ´s-middags,Jan is een Amsterdammer en verhuurd zijn app. en woont zelf hier in een huis verder op.
Het app. is zeer luxe ingericht en mooi gedecoreerd,Wim is helemaal in zijn sas,en erg blij dat het allemaal naar wens is,ik ook hoor trouwens.Er is alleen geen internet(meer) dus daar moet ik voor naar beneden.Beneden is een supermarkt,wasseriij,internetcafe,koffieshop,kapper,eingelijk alles wat je zo al nodig hebt.We hebben net de was opgehaald,een volle wasmand hadden we,is voor 8 euro allemaal keurig gewassen en gestreken,lachen toch! App. wordt voor 7,50 euro door 3 meiden 2 uur lang gepoetst,kunnen we zelf lekker op het strand gaan liggen.(tui´s place Dongtan beach) Daar hebben we vanmiddag onze nagels gemani en gepedicuurd,massage gehad,lekker geluncht ,en onder een parasol op het strand liggend alles een beetje "aan liggen kijken".Het is toch wel zo dat je veel oudere heren met jongere partners ziet hoor.Maar dat moeten ze lekker zelf weten,wij schelen ook 20 jaar,ook al is daar niks van te zien,maar het is wel zo,dus laten wij zowiezo niet "oordelen" hahahaa
Het kost allemaal een drol hier,en ze doen alles voor je,service ten top,kunnen de spanjaarden nog wat van leren!! Gisteravond bijv. zijn we met Berry en Mariette gaan eten in de Walking street,super de luxe tent,met alle verse vis die maar denkbaar is,behalve haai hadden ze niet,incl. een fles Chardonay uit Chili,en een troubadour uit Almeria,die in alle talen zong,(bijna net zo goed als onze Peer) voor iets meer dan honderd euro.Toen ik een praatje maakte met deze troubadour,vroeg hij of ik iets wou zingen,ja dus,en heb ik My Way speciaal voor Marriette,met pianobegeleiding gezongen.De eigenaar,volgens mij een Rus,wou natuurlijk meteen een contract met mij,maar dat heb ik doorgeschoven naar mijn Manager Wim.Niks meer gehoord,dus zal wel niet doorgaan,hahahaha,ik ben ook zo´n grapjas he!!
Het "voelt" allemaal wel goed hier,ik moet alleen wennen aan de vochtige warmte hier,het was vandaag 35graden aan het strand,Wim ligt gewoon vol in de zon,later op de middag kwam hij ook in de schaduw zag ik,toen hij lekker lag te slapen.Vanavond gaan we de gay kroegen hier beneden opzoeken,er schijnt op woensdag een spaanse Diva op te treden,die moeten we wel even zien natuurlijk.
Als er weer iets spannends te melden is,schrijf ik weer o.k??
Voor Danny,ons kleinkind,hele fijne verjaardag morgen!!!

Groetjes,knuffel,en dikke kussen voor allemaal,
T&W

• 06 Januari 2011 - 09:59

Therese:

Hallo boys,

Maakte me al ongerust al die dagen geen verslag enfin dat wisten we, dat jullie onderweg waren! In ieder geval appartement met mooie stoeikamer ha ha ha...!!! Kunnen jullie toch nog lekker een spaanse siesta houden of niet??? Nog maar heel veel genieten en zon pakken, liefs van,

therese xxxxx

• 06 Januari 2011 - 16:44

Mariette:

he schatjes,wat leuk die foto's,kleed goed af zie ik die nopjes tuniek haha
    wat hebben we het gezellig he??heerlijk dat jullie er zijn
    gr berry en mariette

• 06 Januari 2011 - 18:01

Carla En Anita:

Hoi Ton en Wimke,

Heeeeettttttt is het daar....ppppfffffffff, we kunnen het bijna voelen hier, daar krijg je een zweetreet van hahaha.
    Heel leuk om weer foto's te zien en wat een stoere zijspan waar jij op zit hahaha, een keer iets anders dan een trike lol of niet dan Mike......
    Ook leuk om Mariette en Berry weer eens te zien al is het maar op de foto, zeg maar dat ze er goed uitziet.
    En maak ook eens wat foto's van die bosschenaren want ben toch wel erg benieuwd of ik ze ken?

Nog heel veel plezier,
    Knuffels Carla en Anita xxx

• 06 Januari 2011 - 19:22

Kiki Doris:

Hé goedgevulde thai thai poppetjes van me.

We vonden die Australië verhaaltjes al super relaxed klinken, maar het wordt er niet minder op zeg!!

Bedankt voor de lieve kaartjes!!
    Jullie ook een zeer goed,gezond 2011 togewenst. Met zo'n start kan het bijna niet meer mis gaan

Wacht op jullie volgend avontuur.

Hou hem in de panty!!!

xjes Menno

• 06 Januari 2011 - 22:24

Jan En Anja:

Hoi..... fijn weer iets te horen van jullie, en wat hebben jullie een mooie reis zeg, das echt genieten ja..... helemaal top dat jullie het zo goed hebben, geniet er nog maar even goed van het einde komt in zicht nu...... en ja broertje je bent echt wel n grapjurk.En Mariette je ziet er idd goed uit in je nopjesjaponneke hihi..... groetjes aan iedereen en nog heel veel plezier met zun allle....

Liefs Je "zus" en Jantje xxx

• 10 Januari 2011 - 22:34

Berthy:

zo eindelijk even tijd voor een berichtje om jullie te laten weten,
    dat het fijn is te vernemen dat alles daar nog steeds te gek is.
    hier in spanje ook alles oke.
    geniet nog maar even door samen en hoop dat jullie wel hier weer kunnen wennen!!!!!!!

liefs
    berthy