twee weken later,...... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ton en Wim van Grunsven-Pouw - WaarBenJij.nu twee weken later,...... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ton en Wim van Grunsven-Pouw - WaarBenJij.nu

twee weken later,......

Door: tonenwim

Blijf op de hoogte en volg Ton en Wim

20 Januari 2011 | Thailand, Bangkok


Times fly, when you having fun,............
En zo is het, al weer een week voorbij.
Een leuke week,met lekker eten,strand en veel "terraswerk".
Ik blijf wel om de dag 2,5 uur lopen met Jan, we lopen dan helemaal om de "Boudhaberg" heen.Gisteren zijn we naar de Boudha tempel gelopen, toen ik de trap op wou lopen naar Boudha vondt ik 20 bath op de grond,gezien het feit dat ik niet in toeval geloof, ben ik beniuwd wat er volgende keer gebeurd.Mischien wil hij dat ik gewoon wat vaker langskom,kan ook hoor.
Ik breng overigens (nog) geen offers zoals de thaien wel doen.Volle emmers met een "feestpakket" worden er verkocht,van fanta tot worst,en er staan wel 5 duizend beeldjes van div. "heilige" en olifanten,apen en nog veel meer beesten.Bud annyway, ze geloven,en daar is niks mis mee!
Zaterdag hebben we een geweldig buffet gedaan bij Dusit hotel. met Marion Leo Tom en nog twee vrienden van hun uit Hoorn.Was Toppie, alleen wel vroeg afgelopen,nou ja vroeg,wij waren eigenlijk te laat, vandaar.Zaterdag gaan we bij het nieuwe Hilton het buffet proberen met Joop eddy mara berry en marriette,dan wel op tijd natuurlijk!! Het Thaise eten bevalt ons overigens heel goed. Ook ´s-middags op het strand kun je gewoon bestellen wat je wil, en dat gaan ze dan in een restaurant halen,luxe toch? En het is hartsikke goedkoop, ook lekker meegenomen! Voor 35 euro heb ik een half uur op een Jetski de wateren onveilig gemaakt zaterdag,1800 cc,dus die ging lekker hard.Mooie huizen gezien vanaf het water,die je normaal nooit ziet liggen.Van Jomtien beach naar Pattaya beach gevaren,erg leuk!!!
Vandaag zijn we naar het eiland koh lan geweest met een ferry,en naar het strand semae gaan zonnen en eten,met Joop eddy en Mara,was een heerlijke dag.Het water is er heel helder,en het zand wit en zacht.Weer heerlijk thai´s gegeten,en ik ben nog gaan snorkellen(eindelijk).Ben nu al een beetje muziek aan het uitzoeken voor Zondag.Ja ja, Ton in concert,hahahaha. Zondag heb ik een Hollandse avond georganiseerd in Bondi bar,dat word feesten,beesten,dansen en taxirijden ,...hoop ik.
Ja,...verders alles gezond,Wim poepiebruin,Ton nog steeds rood,dus heb eigenlijk niet veel meer te melden.
Tot de volgende keer zou ik zeggen.

Soi kap,
Ton en Wim






  • 20 Januari 2011 - 14:24

    Therese :

    Hi Ton en Wim,

    Wat is dit jij niet bruin?? Grapje!!
    Blij iets van jullie te horen weer, zo te lezen gaat alles geweldig. Ben heel benieuwd naar je optreden zondag as, wel melden hoor!! Liefst met geluid ha ha ha...!! Zal duimen dat je wint!
    Tot snel, liefs xx therese

  • 20 Januari 2011 - 14:28

    Therese:

    vergat te vertellen, toen jullie voorbij Brisbane en Queensland gingen met die storm, weet je nog, mijn familie woont grotendeels in Toowoomba, Brisbane en Sydney, het is vreselijk geweest in de twee eerste plaatsen!
    Mijn neef woont in Sydney en die heeft er gelukkig geen last van gehad enfin dat weet je! Hij is een grootheid in Australie als journalist, famous noemen ze dat daar! Hij heet Ian Leslie, misschien kent jullie Australische failie hem!!
    Nogmaals liefs,

    xx therese

  • 20 Januari 2011 - 15:08

    BERTHY:

    HALLO TON EN WIM,
    EINDELIJK WEER EVEN EEN BERICHTIJE
    VAN MIJ.SINDS IK WEER IN SPANJE BEN,
    KOM IK DAGEN TE KORT EN HET SCHRIJVEN SCHIET ER DAN BIJ IN HE.
    MAAR FIJN DAT JULLIE HET NOG ZO NAAR JE ZIN HEBT EN ZO IK AL EERDER
    ZEI,HET ZAL WENNEN ZIJN ,WANNEER JULLIE TERUG IN SPANJE ZIJN. MOET ZEGGEN DAT WE STEEDS PRACHTIG WEER HEBBEN EN DE EERSTE AMANDELBOMEN STAAN ALWEER IN BLOEI.VERWACHTEN VOOR HET WEEKEND WEL REGEN,DIT ZAL GOED VOOR DE NATUUR ZIJN. GISTER EEN INPLANTAAT LATEN ZETTEN,LOOP NU MET EEN BLAUWE KAAK VERDER GEEN HINDER.BEETJE EEN SOMBIE GEVOEL VAN AL DIE TROEP`DIE JE VAN TE VOREN MOET INNEMEN EN DE NODIGE VERDOVING. DUS NU EVEN GEDWONGEN GAS TERUG NEMEN EN
    LUIEREN. OOK NIET SLECHT KRIJGEN JULLIE IN IEDERGEVAL EEN BERICHTJE VAN MIJ HE!!
    WELKE DATA KOMEN JULLIE NU PRECIES TERUG?? DAAR WILLEN JULLIE NATUURLIJK NOG NIET AAN DENKEN,MAAR JAAAAA EENS GAAT DIE DAG KOMEN!!!!
    TON SUCCES ZONDAG EN GENIET NOG FIJN SAMEN EN LEUK DAT ER VRIENDEN ZIJN ,DIE JULLIE KENNEN.

    GROETJES VAN BO EN DIKKE KNUFFEL VAN MIJ.

    BERTHY

  • 22 Januari 2011 - 13:58

    Carla En Anita:

    Ja ja, jullie maken het daarwel zoals wij lezen.
    Ik ken trouwens Joop niet hoor.
    Lekker met de jetski, lijkt ons heel erg leuk, keer iets ander dan een trike hahaha.
    Geniet nog van de laatste weken en niet teveel eten war!!!!!!hahaha

    Nog heel veel plezier

    Kusjes Carla en Anita xxx

  • 22 Januari 2011 - 14:01

    Pap En Mam:

    Ja jullie eten lekker............., maar wij eten vandaag ook lekker een gebraden haantje met friet en sate.
    En een lekker toetje na........oh wat heerlijk smullen wij hahaha.

    Veel plezier en een dikke knuffel van ons pap en mam xxx

  • 28 Januari 2011 - 13:58

    Sonja:

    Hi vakantie gangers. Nemen jullie wat warmte mee in de koffer, dat kunnen we hier wel gebruiken. Veel plezier nog de laatste dagen en goede reis terug.
    XXSonja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton en Wim

Hola mundo!

Actief sinds 15 Nov. 2010
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 44324

Voorgaande reizen:

01 December 2010 - 02 Februari 2011

Cruise Sydney

Landen bezocht: