Einde in zicht!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ton en Wim van Grunsven-Pouw - WaarBenJij.nu Einde in zicht!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ton en Wim van Grunsven-Pouw - WaarBenJij.nu

Einde in zicht!!

Door: tonenwim

Blijf op de hoogte en volg Ton en Wim

27 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

Einde in zicht!!
Ja, nog 4 dagen,maandagnacht vliegen we terug om 00.05 naar Madrid.
We zijn zo af en toe al bezig met vertrek,zoals wat nog wel. en wat niet gewassen moet worden,niet te veel meer kopen op het strand bijv. i.v.m. gewicht enz.Koffers hadden al overgewicht vanuit Australie,dus is alleen maar meer geworden.Wim zag vanmiddag een prachtige lakenset op het strand,maar die woog zo´n 2,5 kilo, en hij was i.d.d. prachtig,maar helaas.Er is een nieuw winkelcentrum in Pattaya,waar we dus al van alles hebben gekocht,want ja,we hadden eigenlijk geen kleren,schoen,riemen,brillen,hoedjes,horloges,armbandjes,ringen,kroonjuwelen enz dus je moet wat,toch?Het Hilton was trouwens prachtig!! Heel strak met veel perenhout en natuurlijke deco´s zoals gepolijste stenen en riet met staaldraad lampen,en tafels op 50 cm,met wat lagere fauteuils dan normaal.Minder praktisch met opstaan,maar erg sfeervol.Overal elementen van perenhouten latten,er hing niet 1 schilderij in het hele hotel,en toch was het erg sfeervol in een moderne stijl.Het zwembad liep visueel over in de zee,met mooie romantische zitjes voor 2 personen,en een bar/apperetief terras in het zand,heel appart.Het eten was perfect,je kunt niet opnoemen wat ze niet hadden,ja,op boerenkool na dan,hahaha
Mijn optreden was een succes,ben al kei beroemd hier!! Het was volle bak,en Malcom,de eigenaar, was erg blij met de omzet,kreeg drank,video´s,en uiteraard zijn e-mailadres voor volgend jaar,Ikzelf vond het hartstikke leuk om te doen,was helemaal in mijn element,het was een erg gezellig geheel,en iedereen zong mee op de Hollandse krakers.
Wim was trots op me,dat zegt genoeg toch?
Die werd natuurlijk weer de hele avond gevraagd om te dansen,hij was drijfnat!!
Ik heb nog gezongen met David,hij is in england al jaren The nr.1 dragqueen.(Maisie Trollette)
Een man van 77 die 55 lijkt,en geweldige Jazzy stem heeft,staande ovatie!!!
Deze week zijn er nog meer Bosschenaren gearriveerd die ik nog van vroeger ken,en Ruud en Lucien uit altea zijn ook in town,helemaal leuk en gezellig allemaal.Ik ben nog trouw om de dag aan het lopen.Ben vanmorgen alleen gegaan,had Jan gemist omdat ik te laat was.Ben toen alleen naar Boudha gelopen,en heb daar een half uur zitten mediteren tussen de toeristen.Tot mijn verbazing kreeg ik erg mooie dingen door.Antwoorden op eigenlijk alle vragen die ik had over de Boudha "levenswijze".
De hoofdzaak is toch wel dat je je altijd "happy" moet voelen,en positief moet blijven,wat er ook gebeurd!!Alleen dan kun je je omgeving,en jezelf helpen en "groei" ontwikkelen,gewoon omdat je jezelf "happy" voelt!!
Het klinkt zo simpel he,.........Ik liep wel met een hele brede grijns op mijn gezicht van die berg af!!! Later zag ik iemand op het strand lopen met tekst op zijn T-shirt,"When i grow up,I wanne be famous!!! hoop dat ik dat shirt nog kan kopen hier,ben pas 50 hoor!!
We zijn al links en rechts naar appartementen wezen kijken voor dec.jan.febr.want we komen hier beslist terug.Waarschijnlijk gecombineerd met Puket,en div. mooie eilanden die hier zijn.
We hebben er maar 1 bezocht nu,zijn een beetje verzadigd na zo´n lange reis,met alle indrukken die we al opgedaan hebben.En wat in het vat zit,verzuurt niet,zak mar zegge war!
Vanavond heerlijk gegeten bij Natan met Ad Vughts en marian,Berry en Marriette,en nog doorgezakt op het terras.Het is nu 2 uur,ga m´n mandje opzoeken.
Morgen gaan we weer een ander strand bezoeken waar mensen wonen die Marriette en Berry weer kennen,John en Anneke,een rustiger gedeelte van Jom tien,met brede stranden,en (weer) lekker eten,...zo kom je nog eens ergens!
Ons laatste verslag schrijf ik waarschijnlijk pas weer in Spanje,tenzij er nog spannende dingen gebeuren natuurlijk. Voor nu,.....blijf lief.En voor de Spaanse vrienden,tot gauw!!

Groetjes,
Ton en Wim





  • 28 Januari 2011 - 22:29

    Elsje Tegelaar:

    Hallo Meiden,

    Goede thuisreis !!

  • 29 Januari 2011 - 05:29

    Anneke En John:

    Hallo Wim en Ton ,
    Leuk dat wij jullie gisteren mochten ontvangen in ons appartement in Ban Amphur. Heb jullie site gelezen erg leuk mochten we jullie niet meer zien goede terug reis en houden contact met jullie. Gr John en Anneke

  • 29 Januari 2011 - 07:18

    Trudy:

    Nou het was weer een mooi verslag van het geen jullie allemaal meemaken op deze reis.
    Zalig toch.Ja en er is een tijd van komen en gaan he.Als jullie terug komen ben ik naar Nederland inverband de herdenking van Louis.8 Febr. ben ik weer in Altea.
    Goede fijne reis terug.En hopelijk niet teveel bijbetalen met de zware koffers!!!
    Knuffel Trudy

  • 29 Januari 2011 - 19:06

    Mieke Werger:

    Ik heb lang niet geschreven hè.
    Maar dat was door omstandigheden doordat mijn broer ziek werd.
    Ik weet dat jullie ee n schitterende reis hebben gehad en natuurlijk ga ik later alle verslagen nog eens weer uitgebreid bestuderen.Ik verheug me op een ontmoeting met jullie in juni. Verder ben ik erg trots op je zangkunsten Ton. Daar beleef je enorm veel plezier aan hè.Nou, ik denk ook wel dat deze reis als "overwintering"geslaagd is, want er
    gaat niets boven een lekker zonnetje.
    Goede thuisreis en tot ziens.
    Liefs van Mieke en natuurlijk ook groetjes van Maria

  • 31 Januari 2011 - 12:41

    Anja En JAn:

    Weer mooi geschreven , en ja het zit er weer op voor jullie maar ik denk dat je deze reis nooit meer zult vergeten met al de indrukken die jullie opgedaan hebben, prachtig...... wens ik jullie nog n hele goeie terug reis en thuis is er iemand die op jullie wacht....wat zal ie blij zijn Osa......

    Liefs en tot het laaste verslag xxx

  • 31 Januari 2011 - 16:34

    Carla:

    Aan de foto's tezien hebben jullie het erg naar jullie zin gehad . Een hele goede reis terug , en bel jullie gauw ! Dikke Knuff Carla xxxxx

  • 31 Januari 2011 - 18:02

    Rini (rooieke) :

    hee de groeten uit badhoevedorp van Rini en Corrie. De bloemenmensen. Waren wij maar mee gegaan. Tot gauw in Altea zetten we daar de bloemetjes buiten XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton en Wim

Hola mundo!

Actief sinds 15 Nov. 2010
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 44321

Voorgaande reizen:

01 December 2010 - 02 Februari 2011

Cruise Sydney

Landen bezocht: