een week later 12 jan. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ton en Wim van Grunsven-Pouw - WaarBenJij.nu een week later 12 jan. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ton en Wim van Grunsven-Pouw - WaarBenJij.nu

een week later 12 jan.

Door: tonenwim

Blijf op de hoogte en volg Ton en Wim

12 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

een week later,..... (woensdag 12 januari)
.
We vermaken ons prima!!
Vandaag was bewolkt,maar verder hebben we heerlijk weer.
Op bvn zien we dagelijks hoe slecht het weer is in Australie waar wij "langs" zijn gevaren,blij dat we daar weg zijn dus!!
Om de dag ga ik ´s-morgens joggen,om de kilo´s te beperken,zo niet te verwijderen.
Vanmorgen ben ik met Jan en Joze en Joke een vrouwtje van 64 uit Den Haag, 2,5 uur gaan joggen.
Dat was heftig ,maar wel een hele mooie route,die hun dus elke dag lopen,ik ga vanaf nu om de dag deze route meelopen, moet kunnen.Wim loopt niet mee,is niet nodig vindt hij,en als hij afvalt is hij ook minder aantrekkelijk denkt hij,ben het volledig met hem eens uiteraard,hahahaha. Hij ziet er wel stoer uit met zijn tatoo´s op zijn arm en een schorpioen op zijn voet.Die op mijn arm is ook helemaal "macho" toch?
Het eten is hier lekker,we eten alleen maar buiten de deur,voor 15 euro heb je een prima maaltijd, ontbijtje is er al vanaf 2,50,dus daar ga je geen boodschappen voor doen.Meestal gaan we daarna nog even op een terras koffie drinken,en een gin-tonic,of wikotje.Vrijdag zijn we naar the show bij The Veneu geweest,een moderne trafoshow met veel dansers en volgens mij ECHTE vrouwen,ik kan me voorstellen dat mannen zich soms "vergissen" hier.Het waren 3 shows met in de pauzes,...jawel,...De Toppers op het big screen!!!!Lachen toch!!?? Blijkt dat er elke dag een andere show is,dus daar gaan we zeker terug.Daarna zijn we doorgezakt bij Bondi met live music van Willy en een mooie thaise die lekker Jazzy zingt.Ik heb droomland en nog een paar nummers gezongen.
.Met Eddy,Hans en Alex (twee boehdisten) zijn we zaterdag naar een hele mooie show geweest in Pattaya,en uiteindelijk in de disco terecht gekomen.Allemaal jonge geile elfjes die om je heen zweven, en alleen op je portomonee uitzijn,hoe je eruit ziet boeit ze niet,als je maar geld hebt.Maar al met al wel leuk om mee gemaakt te hebben,maar daar blijft het bij waarschijnlijk. Er is genoeg ander vertier in diverse bars, alhoewel ook dat begint te vervelen als je er te vaak komt,maar dat is over de hele wereld hetzelfde ,zijn we achtergekomen,lol.Gisteravond liepen we langs het strand en werden uitgenodigd op een verjaardag,en een afscheidsfeestje van een moeder van een Thaise jongen die heel goed engels sprak,we MOESTEN gaan zitten en meezingen met 2 gitaren en zo´n vijftien jongens en meisjes,was erg leuk. De moeder ging werken in het binnenland,en dat moesten ze "vieren" vertelde hij.Hijzelf was verzekerings agent,en vondt het zo leuk dat alle NL´s zo goed engels spraken.Toen ik vertelde dat wij dat gewoon op school leren was hij helemaal confuus,kun je nagaan,wat voor ons "normaal" is,is hier (bijna) niet te betalen!!
We gaan nog een eiland bezoeken,en nog een tour doen naar de boedha´s,en mischien nog naar bangkok,is 16 jaar geleden dat we daar waren,kijken of er wat veranderd is.
Morgen weer lekker naar het strand,luieren,lunchen,en ouwehoeren met alle nederlanders die we al ontmoet hebben.Ik geloof dat er eind van de week de Ateaanen aankomen,wordt gezellig hoop ik!!! De tijd vliegt voorbij dit jaar,vindt je niet? 1-11-2011 voelde "speciaal" ik ben de hele dag draaierig geweest, of ik dronken was leek het wel!!
De nieuwe energie is hier dus heel goed te voelen,mooi toch?!!
Ik ga stoppen nu,we gaan sushi´s eten,yamie yamie.

Groetjes,
T&W XXX







  • 13 Januari 2011 - 07:53

    Jose En Reinier:

    ja de tijd vliegt, ik smul van je verhalen altijd 2 keer want ik vertaal ze aan jose, geniet en wij lezen. hou doe

  • 13 Januari 2011 - 09:53

    Elsje:

    Wat een feestbeesten !!! en nu ook nog inclusief tatoo's.
    Hier in Altea kabbelt het leven rustig voort. Het nieuwe jaar is goed begonnen. Het weer is heerlijk. Gisteren 22 graden in de schaduw. Vandaag lacht de zon ons ook weer uitbundig toe.
    Geen heftige ontwikkelingen hier, althans niet dat ik weet.
    Kerst was gezellig, heerlijk gegeten in de sfeervolle ambiance bij Chris en Ellen, Oud en Nieuw ook al, Nieuwjaarslunch bij Valentino was ook weer heerlijk.
    Wel zijn Rudi en Lucien gisteren ook vertrokken richting Thailand, ( eerst even Nederland) dus het wordt druk daar.


  • 13 Januari 2011 - 12:22

    Peter & Lyda:

    Ja dat is te zien dat jullie je prima vermaken ! Maar die tatoo's ??????

    Wij zitten in shock naar de foto's te kijken .
    Sebas stik jaloers

  • 13 Januari 2011 - 21:12

    Anja En Jan:

    Hee Ton en Wim

    Dat was even geleden dat je schreef hoor, ik elke dag kijken en ja hoor er staat weer n ontzettend mooie blog op.Jullie vermaken je goed zo te zien en te lezen, geniet ervan want wat je gehad hebt pakken ze jullie nooit meer af...... ja die overstromingen ik had nog aan jullie gedacht ja, eng hoor.Nou nog heel veel plezier en tot de volgende blog

    Liefs en n dikke knuffel ook voor Wim( mun vriendje) en Marjet en haar partner(weet zo snel niet meer hoe die heet hihi)
    xxxxxxxxx

  • 14 Januari 2011 - 18:39

    Trudy:

    Wat een lol zeg.....en wat een mooi weer.ja om de lijn moet je wel denken hoor,blijven joggen enz..
    Geniet er maar van.Ik vind die(man)vrouwen wel mooi hoor.Of hoe je het ook noemen wilt,maakt niet uit.
    Die tatoo s prachtig. Met mij gaat het best goed,ruim vanalles op zonder pijn.Tot later.TRU

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton en Wim

Hola mundo!

Actief sinds 15 Nov. 2010
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 44319

Voorgaande reizen:

01 December 2010 - 02 Februari 2011

Cruise Sydney

Landen bezocht: