weer thuis! - Reisverslag uit Altea la Vella, Spanje van Ton en Wim van Grunsven-Pouw - WaarBenJij.nu weer thuis! - Reisverslag uit Altea la Vella, Spanje van Ton en Wim van Grunsven-Pouw - WaarBenJij.nu

weer thuis!

Door: tonenwim

Blijf op de hoogte en volg Ton en Wim

02 Februari 2011 | Spanje, Altea la Vella


Oost west,thuis best!!
Echt,we hebben een FANTASTISCHE reis gemaakt,maar zijn ook weer blij om thuis te zijn bij ons hondje in ons mooie huis.Mischien maar goed ook,anders klopt er iets niet,toch?
Even terug naar Pattaya,...Zaterdagavond eerst op de borrel bij Eddy en daarna een heerlijk "afscheidsdinner" gedaan bij Mata Hari,met Marriette Berry,Eddy Mara en Joop,was heel lekker en gezellig.Daarna zouden we nog even afscheid nemen bij Bondi bar.Eddy en Mara gingen er ook nog 1 mee drinken,dat werden er dus iets meer dan 2,afscheidsliedje gezongen natuurlijk en om 4.30 lagen we op bed.Volgende dag aan het strand kwamen ze weer afscheid nemen,was nog leuker,en even bij Rabbit geluncht.Heb nog naar Lucien en Rudy gezocht maar kon ze niet vinden. ´s-avonds nog 2 wiko´s op terras gedronkenals afscheid.Maandag bij Marriette en Berry nog bij hun zwembad gezeten en geluncht, en weer afscheid genomen (lijkt Heintje davids wel,..) Marriette zal wel kramp in haar arm hebben,die heeft bijna een half uur staan zwaaien,de lieverd.Afscheid nemen bestaat niet,zingt Marco borsato,en dat geloof ik ook wel,we gaan elkaar een tijd niet zien,maar wij gaan waarschijnlijk wel weer overwinteren in Thailland,en zullen elkaar daar weer treffen hoop ik.Of al eerder dit jaar,wie weet.De terugreis liep voorspoedig.In het vliegtuig hebben we een slaappil genomen,en 6 uur aan een stuk doorgeslapen,dat was wel lekker.Vanaf Madrid,na 3 uur wachten,en € 120,- voorovergewicht,doorgevlogen naar Alicante,waar Ton en Roellie ons op kwamen halen.Bij thuiskomst stond ons trouwe Doggie al te wachten aan de poort.Zij was verrast dat we terug waren volgens mij,piepte een beetje,en liep vervolgens naar Ton of zij wou zeggen; "jij blijft toch wel hier he" was even de kluts kwijt dus.Wim is vrijwel direct in bed gedoken,heeft de griep te pakken met flink wat koorts.Ik heb medicijnen voor hem gehaald,hoop dat die helpen.Vanmiddag heb ik Ton en Roellie weer weggebracht naar het vliegveld.Gelukkig zijn er geen nare dingen gebeurt,het huis was zoals we het verlieten,en de tuinman was alweer geweest,dus het zag er allemaal picobello uit.Fijn gevoel is dat,Ton en Roellie,nogmaals bedankt!! Een iets minder bericht gisteren,was dat mijn moeder 6 januari opgenomen is.Het gaat nu al iets beter met haar,maar heeft tijd nodig.Dus ik heb de hele avond aan de telefoon gezeten met mijn vader en zussen,om het hele verhaal te horen.Maar dat zijn ook "dingen" die bij het leven horen,dat zal altijd zo blijven.Ze hadden ons met opzet niets laten weten,omdat het niet levensbedreigend was of zo,en wij toch niets aan de situatie konden veranderen.Achteraf zijn we daar ook wel blij mee natuurlijk.Ja,en verder nog een berg post en was opruimen,en onze "andere" (luizen) leventje weer oppakken,Van schilderen komt voorlopig weinig,de muren zijn te nat,maar mischien dat ik eerst binnen begin.O ja,en ik ben dus 9 kilo afgevallen,goed he,op vakantie geweest en afgevallen,dus nu ben ik extra gemotiveerd om te blijven lopen en trainen.Er is alleen geen Boudha berg in Altea,......maar wel hele hoge andere bergen,mischien moet ik die maar eens "uitdagen"!!! lol
Ook kunnen we van dit reiverslag een boek laten maken,ben ik ook nog wel even zoet mee denk ik,dus ik hoef me niet te vervelen,wat ik overigens ook nooit doe hoor!!
Dan zie je weer waar je overal geweest bent,en kan het allemaal nog eens de Reveu passeren,want het zijn nogal een hoop indrukken en ervaringen die we opgedaan hebben,en waarvan je soms te snel dingen vergeet.En wanneer jullie eens langskomen kun je ook nog eens doorbladeren en vertellen wij de ongecensureerde versie´s,...hahahaha
Reageer a.u.b. nog wel voor de laatste keer,reacties komen ook in het boek n.m. o.k?
Dit was dan ons laatste verslag,...we hopen dat jullie er allemaal van genoten (en geleerd) hebben, en danken iedereen voor de leuke reacties!!!

Besitos,
Dos Amigos
Ton en Wim
Altea






  • 02 Februari 2011 - 23:23

    John En Ray:

    Hoi lieve T&W,

    wij hebben voor ons gevoel een stukje met jullie meegereisd, we hebben genoten van de foto's en van de blogs! Voelt goed om te weten dat jullie weer thuis zijn, alsnog ver weg, maar toch.... jullie hebben een hoop om van na te genieten, en volgens mij moeten jullie alle indrukken en energieën ook nog een plekje geven bij jullie zelf! En wat betreft de buddha, je zou zelf toch een altaartje of vereringsplek kunnen realiseren? Misschien doet dat wel heel erg goed! Bedankt voor jullie verhalen, we vonden het leuk om met jullie "mee" te gaan! Beterschap Wim!

    Veel liefs en een knuffel, John en Ray

  • 02 Februari 2011 - 23:27

    Therese:

    Hallo Boys, nou welkom thuis dan maar en neem lekker die wico, zit ik ook aan, heb genoten van de reisverhalen! Fijn dat jullie je weer thuis voelen op je plekje en dat alles ok is en goed verzorgd, neem je rust en voor Wim beterschap!!
    Tot snel op de pc en welterusten, bye bye en een dikke kus,

    therese xxxx

  • 03 Februari 2011 - 00:31

    Hallo Lieverds:

    we hebben jullie met plezier gevolgd,en nu nog wat na genieten,en snel beterschap voor Wim
    Bedankt voor al de mooie verslagen

    groetjes Greetje en Eric

  • 03 Februari 2011 - 03:40

    Mariette:

    hallo schatten
    ja het afscheid vond ik inderdaad een beetje zwaar,vooral omdat ik me realiseerde dat ik jullie weer een tijdje niet zie,maar ik vond het een hele leuke tijd en weet nu ook weer waarom ik zoveel van jullie hou jaja
    vind het zo erg voor wim,hoop dat hij weer snel opknapt
    hier nog lekker warm en we genieten nog even verder,helaas zonder jullie
    dikke knuffel xxx berry en mariette

  • 03 Februari 2011 - 09:05

    Berthy:

    welkom thuis,welkom thuis!!!!!!!
    blij dat jullie weer in het land zijn.
    och arme wim.heb je je gelijk laten
    grijpen door die griep.
    honing met heet water en kaneel een paar keer per dag drinken.
    maakt het slijm goed los.

    hoop jullie nog even te zien,vlieg zaterdag
    naar belgie en ben 28 febr. weer terug.
    heb genoten van al jullie verslagen en foto¨s en bovenal het genieten wat je hebt gedaan.geweldig hoor!!!

    knuffel en misschien tot spoedig

    liefs
    berthy

  • 03 Februari 2011 - 10:23

    Carla En Anita:

    Hola lieve Ton en Wimke,

    Welkom Thuis!!!!!!!!
    Ja het zit er weer op, een geweldige reis, mooie indrukken opgedaan en dit is iets wat je voor altijd met je mee kan nemen in je gedachten, dat is het mooie ervan.
    We zijn heel blij dat jullie ons hebben laten meegenieten van de reis en de ervaringen en indrukken die jullie hebben opgedaan in al die mooie landen. Het was ook leuk om Jos weer eens op de foto te zien.
    En nu weer lekker samen in jullie eigen stekkie en niet te vergeten samen bij Osa, wat zal hij jullie gemist hebben.
    Wim we wensen je heel veel beterschap en dat je maar weer snel mag opknappen.

    Bedankt voor de mooie verslagen en tot gauw weer ziens.....

    Veel liefs Carla en Anita xxx

  • 03 Februari 2011 - 13:21

    Anja & Jan:

    Hoi Ton & Wim

    Ik heb je laatste blog hier n beetje met weemoed gelezen, vond het zo MOOI om mee te mogen genieten van jullie reis via de blog's en mooi foto's.Jullie zullen er nog lang van mogen genieten en al die indrukken een plaatsje moeten geven, het is dan ook n schitterende reis geweest .Het zal n mooie herinnereing worden het boek dat je wil maken, ik heb hier voor ons Pap en Mam een heel boek gemaakt van al de blog's en enkele foto's daarbij gezet, zat alleen nog even op deze laatste te wachten dus die ga ik nu bewerken en dan kan ik het vanavond aan ons Mam geven kan ze het op haar gemak fijn lezen nu daar..... het gaat al iets beter met ze en ook dit komt weer allemaal goed heeft alleen tijd nodig..... en wat die budha betreft een mooie volgende uitdaging voor je om er een zelf te maken en daar bij jullie een plekje zoeken waar het kan staan je hebt plaats genoeg, toch!!!Nou geniet nog even van alle wat je de 2 laatste maanden gehad hebt en kom weer lekker in jullie PALEISJE met beide beentjes weer op de grond. Hoop je snel weer te zien en weet je "daar is niet zo ver van hier" ( afscheid van cluseau) .....

    Beterschap voor mun vriendje.....

    Liefs Je "zus" en Jantje xxx

  • 03 Februari 2011 - 14:21

    Sonja:

    Welkom thuis heren. Jullie hebben mijn verzoek opgevolgd en hebben zon in de koffer gestopt, dan je wel, heel lief van jullie. We hopen dat Wim weer snel opknapt. Je weet het... als je iets inneemt duurt het een week...neem je niets in dan duurt het 7 dagen... Alleen bij de 1ste methode voel je je meestal beter. Groetjes en tot binnenkort, Rien & Sonja

  • 03 Februari 2011 - 17:49

    Ben:

    Hallo mannen, ben enorm blij dat jullie het naar jullie zin hebben gehad en weer gezellig terug zijn. Dat Wim ziek is en jij 9 kilo bent afgevallen vind ik niet raar, als ik dat leven zoals je het hebt beschreven zou leven, had ik nooit last van overgewicht gehad en zou altijd last van de griep hebben. Dat kan geen paard vol houden alleen maar feesten en beesten.
    Maar misschien is het wel jaloezie.

    groetjes en hopelijk zien we elkaar snel en uiteraard drinken we dan een glaasje of......

    Ben

  • 13 Februari 2011 - 04:02

    Anneke En John:

    Hallo Lieve Ton en Wim,
    Fijn dat jullie weer goed op jullie eigen stekkie terug zijn.
    Jammer dat Wim ziek is geworden.
    kan jullie nu op afstand op jullie site ook `n beetje volgen .
    Gisteren lekker met Mariette en Berry uit eten geweest bij Nathan`s was erg gezellie. Hier heerlijk weer maar stilletjes aan wordt het hier `n beetje warmer.
    Verder ben ik bezig om alles te regelen voor mijn dochter die hier komt in juli en gaat trouwen op de beach, en verder gaat alles zijn gangetje .
    De laatste gasten zijn vertrokken en nu weer tijd voor elkaar (hihi)
    Gr John en Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton en Wim

Hola mundo!

Actief sinds 15 Nov. 2010
Verslag gelezen: 2507
Totaal aantal bezoekers 44324

Voorgaande reizen:

01 December 2010 - 02 Februari 2011

Cruise Sydney

Landen bezocht: